vrijdag 16 april 2010

Vrijdag,16 april 2010

Eerste foto op mijn nieuwe Blog, gemaakt tijdens mijn dagelijkse wandeling.
Middagtemperatuur 12 gr.C, droog en s`middags zon.
Zuckererbsen uitgeplant. Eerste keer tuin gesproeidPosted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten