skip to main
|
skip to sidebar
foto-van-de-dag
zaterdag 24 juli 2010
Zaterdag, 3 juli 2010.
Circa 10% van de egel populatie is slachtoffer van het verkeer.
Vrijdag, 2 juli 2010.
Deze foto doet mij denken aan Sylvain Poons.
Zuiderzee ballade: `k zie aan de horizon geen schepen meer.
en
ruist nu een halmenzee, de oogst is rijp.
Donderdag, 1 juli 2010
Schweinestall in aanbouw. De grootste van heel Niedersaksen met straks 4000 varkens. Twee dagen in hun korte leven zien ze daglicht.
Woensdag, 30 juni 2010.
Otroerend dit plaatje maar ondertussen mogen de jagers nu de bokken afschieten.
dinsdag, 29 juni 2010
Dit is mien eerappellaand. ( Ede Staal, mien toentje)
maandag, 28 juni 2010.
Gooi je oude schoenen niet weg voordat je nieuwe hebt.
zondag, 27 juni 2010
De kersenoogst waarvan hier de gehele opbrengst voor 2010.
Het lijkt niet veel maar bij de opbrengst van 2009 die 2 kersen groot was is dit gigantisch.
Ze smaakten bovendien verrukkellijk.
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(80)
▼
juli
(24)
Zaterdag, 3 juli 2010.
Vrijdag, 2 juli 2010.
Donderdag, 1 juli 2010
Woensdag, 30 juni 2010.
dinsdag, 29 juni 2010
maandag, 28 juni 2010.
zondag, 27 juni 2010
Zaterdag, 26 juni 2010.
Vrijdag, 25 juni 2010
Donderdag, 24 juni 2010.
Woensdag, 23 juni 2010
Dinsdag, 22 juni 2010.
Maandag, 21 juni 2010.
Zondag, 20 juni 2010.
Zaterdag, 19 juni 2010.
Vrijdag, 18 juni 2010.
Donderdag, 17 juni 2010.
Woensdag 16 juni 2010.
Dinsdag, 15 juni 2010.
Maandag, 14 juni 2010.
Zondag, 13 juni 2010.
Zaterdag, 12 juni 2010.
Vrijdag, 11 juni 2010
Donderdag, 10 juni 2010
►
juni
(8)
►
mei
(33)
►
april
(15)
Over mij
emsland-life
1 april 2008 ben ik in de VUT gegaan. ik heb nu dus tijd om mijn belevenissen op papier te zetten. Ik hoop dat dit een prettige tijdsbesteding wordt
Mijn volledige profiel tonen