zaterdag 24 juli 2010

Zaterdag, 3 juli 2010.

Circa 10% van de egel populatie is slachtoffer van het verkeer.
Posted by Picasa

Vrijdag, 2 juli 2010.

Deze foto doet mij denken aan Sylvain Poons.








Zuiderzee ballade: `k zie aan de horizon geen schepen meer.
en
ruist nu een halmenzee, de oogst is rijp.
Posted by Picasa

Donderdag, 1 juli 2010

Schweinestall in aanbouw. De grootste van heel Niedersaksen met straks 4000 varkens. Twee dagen in hun korte leven zien ze daglicht.
Posted by Picasa

Woensdag, 30 juni 2010.

Otroerend dit plaatje maar ondertussen mogen de jagers nu de bokken afschieten.
Posted by Picasa

dinsdag, 29 juni 2010

Dit is mien eerappellaand. ( Ede Staal, mien toentje)
Posted by Picasa

maandag, 28 juni 2010.

Gooi je oude schoenen niet weg voordat je nieuwe hebt.
Posted by Picasa

zondag, 27 juni 2010

De kersenoogst waarvan hier de gehele opbrengst voor 2010.
Het lijkt niet veel maar bij de opbrengst van 2009 die 2 kersen groot was is dit gigantisch.
Ze smaakten bovendien verrukkellijk. Posted by Picasa