dinsdag 8 juni 2010

Woensdag, 9 juni 2010.

Onze veestapel is weer uitgebreid. Een bonte kraai kwam aanfladderen en van de ouders niets te zien. Twee weken verzorgen en dan maar zien wat hij/zij doet.
Posted by Picasa

donderdag 3 juni 2010

Dinsdag, 8 juni 2010.

Voor twee Ganz-jahres-Reifen - of zoals wij in goed nederlands zeggen: All-weather-banden?? - gaan we naar onze vaste garageboer en buurman.
Posted by Picasa

Maandag, 7 juni 2010.

Op de grote stille heide. Onze Dwingelose heide heet nu: Nationaal Park het Dwingelerveld
Posted by Picasa

Zondag, 6 juni 2010

Stemmen voor de tweede kamer verkiezingen. Onze stemmen worden morgen bezorgd.
Posted by Picasa

Zaterdag, 5 juni 2010

Een prachtige tekening die helemaal van de andere kant van onze aardbol komt.
Bedankt Pascalle.
Posted by Picasa

Vrijdag, 4 juni 2010

De eerste aardbei van eigen tuin. In belangrijkheid doet dat zeker niet onder voor het vinden van het eerste kievitsei.
Zomerse temperaturen, 21 gr.C., vrij veel wind en geen neerslag.Posted by Picasa

Donderdag, 3 juni 2010

Bijeenkomst vutters UMCG-ambulancezorg.
Locatie: van de Valk in Spier.
Posted by Picasa

woensdag 2 juni 2010

Woensdag, 2 juni 2010

Wij hebben onze vaderlandse `plicht`weer gedaan. Stemmen voor de tweede kamer verkiezingen gaan vanuit buitenland per (oranje) brief.
Posted by Picasa