skip to main
|
skip to sidebar
foto-van-de-dag
dinsdag 20 april 2010
Dinsdag, 20 april 2010
Tijdens de jaarvergadering werden de jubilarissen - 25 en 40 jaar - in de bloemetjes gezet.
smorgens regen, smiddags bewolkt en koud
1 opmerking:
roetmops
21 april 2010 om 00:07
Oke ik heb je nieuwe blog gevonden. Maar ik zie geen foto's. Kan dat kloppen? Tot hoors grtj Nell
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(80)
►
juli
(24)
►
juni
(8)
►
mei
(33)
▼
april
(15)
Donderdag, 29 april 2010
Woensdag, 28 april 2010
Dinsdag, 27 april 2010
Maandag, 26 april 2010
Zondag, 25 april 2010
Zaterdag, 24 april 2010
Vrijdag, 23 april 2010
donderdag, 22 april 2010
Woensdag, 21 april 2010
Dinsdag, 20 april 2010
Seniorenmittag
Maandag, 19 april 2010
Zondag, 18 april 2010
Zaterdag,17 april 2010
Vrijdag,16 april 2010
Over mij
emsland-life
1 april 2008 ben ik in de VUT gegaan. ik heb nu dus tijd om mijn belevenissen op papier te zetten. Ik hoop dat dit een prettige tijdsbesteding wordt
Mijn volledige profiel tonen
Oke ik heb je nieuwe blog gevonden. Maar ik zie geen foto's. Kan dat kloppen? Tot hoors grtj Nell
BeantwoordenVerwijderen