Als jij in korte broek kon wandelen vandaag is het bij jullie wel wat warmer dan hier.Prachtig meer trouwens die Baggersee. Kun je daar helemaal omheen lopen?
Als jij in korte broek kon wandelen vandaag is het bij jullie wel wat warmer dan hier.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig meer trouwens die Baggersee. Kun je daar helemaal omheen lopen?