woensdag 2 juni 2010

Woensdag, 2 juni 2010

Wij hebben onze vaderlandse `plicht`weer gedaan. Stemmen voor de tweede kamer verkiezingen gaan vanuit buitenland per (oranje) brief.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten