donderdag 3 juni 2010

Vrijdag, 4 juni 2010

De eerste aardbei van eigen tuin. In belangrijkheid doet dat zeker niet onder voor het vinden van het eerste kievitsei.
Zomerse temperaturen, 21 gr.C., vrij veel wind en geen neerslag.Posted by Picasa

1 opmerking: