donderdag 3 juni 2010

Dinsdag, 8 juni 2010.

Voor twee Ganz-jahres-Reifen - of zoals wij in goed nederlands zeggen: All-weather-banden?? - gaan we naar onze vaste garageboer en buurman.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten