skip to main
|
skip to sidebar
foto-van-de-dag
donderdag 3 juni 2010
Dinsdag, 8 juni 2010.
Voor twee Ganz-jahres-Reifen - of zoals wij in goed nederlands zeggen: All-weather-banden?? - gaan we naar onze vaste garageboer en buurman.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(80)
►
juli
(24)
▼
juni
(8)
Woensdag, 9 juni 2010.
Dinsdag, 8 juni 2010.
Maandag, 7 juni 2010.
Zondag, 6 juni 2010
Zaterdag, 5 juni 2010
Vrijdag, 4 juni 2010
Donderdag, 3 juni 2010
Woensdag, 2 juni 2010
►
mei
(33)
►
april
(15)
Over mij
emsland-life
1 april 2008 ben ik in de VUT gegaan. ik heb nu dus tijd om mijn belevenissen op papier te zetten. Ik hoop dat dit een prettige tijdsbesteding wordt
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten