skip to main
|
skip to sidebar
foto-van-de-dag
dinsdag 8 juni 2010
Woensdag, 9 juni 2010.
Onze veestapel is weer uitgebreid. Een bonte kraai kwam aanfladderen en van de ouders niets te zien. Twee weken verzorgen en dan maar zien wat hij/zij doet.
1 opmerking:
Mawilma
19 juni 2010 om 01:12
Gaat het nog steeds goed met je pleegkraai?
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(80)
►
juli
(24)
▼
juni
(8)
Woensdag, 9 juni 2010.
Dinsdag, 8 juni 2010.
Maandag, 7 juni 2010.
Zondag, 6 juni 2010
Zaterdag, 5 juni 2010
Vrijdag, 4 juni 2010
Donderdag, 3 juni 2010
Woensdag, 2 juni 2010
►
mei
(33)
►
april
(15)
Over mij
emsland-life
1 april 2008 ben ik in de VUT gegaan. ik heb nu dus tijd om mijn belevenissen op papier te zetten. Ik hoop dat dit een prettige tijdsbesteding wordt
Mijn volledige profiel tonen
Gaat het nog steeds goed met je pleegkraai?
BeantwoordenVerwijderen