dinsdag 20 april 2010

Dinsdag, 20 april 2010

Tijdens de jaarvergadering werden de jubilarissen - 25 en 40 jaar - in de bloemetjes gezet.















smorgens regen, smiddags bewolkt en koud
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Oke ik heb je nieuwe blog gevonden. Maar ik zie geen foto's. Kan dat kloppen? Tot hoors grtj Nell

    BeantwoordenVerwijderen