maandag 26 april 2010

Zondag, 25 april 2010

Op mijn dagelijkse wandeling kom ik langs dit Kruis. Wij wonen in een omgeving die overwegend katholiek is en dat is te merken. Bij elke grote boerderij staat zo`n Kruis.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Net zoals in Limburg en Brabant dus. Alleen zijn het daar vaak "echte" kapelletjes, waar een Maria- of Christusbeeld in staat.

    BeantwoordenVerwijderen