vrijdag 23 april 2010

Vrijdag, 23 april 2010

Dagelijkse rondje vandaag - in korte broek - langs de Baggersee



















Heerlijke zomerse dag.
Hele dag in de tuin gewerkt
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Als jij in korte broek kon wandelen vandaag is het bij jullie wel wat warmer dan hier.
    Prachtig meer trouwens die Baggersee. Kun je daar helemaal omheen lopen?

    BeantwoordenVerwijderen