De jaarlijkse Fahr-rad-tour van ons St. Vitus-chor ging dit jaar naar Fresenburg/Duthe. Voor de oudjes ging Hermann met trekker en wagen ook weer mee. Een geluk voor mij want ik kreeg ein Platten/ lekke band en mocht op de bok plaatsnemen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Je had dit zeker al gepland en een spijker meegenomen?
BeantwoordenVerwijderen