skip to main
|
skip to sidebar
foto-van-de-dag
zaterdag 3 juli 2010
Donderdag, 17 juni 2010.
Deze eend wordt dagelijks gevoerd. De voerbak is ook zijn uiteindelijke bestemming.
De eigenaar zegt het met zo`n big smile dat niemand dat geloofd.
1 opmerking:
wim
4 juli 2010 om 07:18
ik heb nog een heerlijk recept met eend....voer m maar goed vet haha
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(80)
▼
juli
(24)
Zaterdag, 3 juli 2010.
Vrijdag, 2 juli 2010.
Donderdag, 1 juli 2010
Woensdag, 30 juni 2010.
dinsdag, 29 juni 2010
maandag, 28 juni 2010.
zondag, 27 juni 2010
Zaterdag, 26 juni 2010.
Vrijdag, 25 juni 2010
Donderdag, 24 juni 2010.
Woensdag, 23 juni 2010
Dinsdag, 22 juni 2010.
Maandag, 21 juni 2010.
Zondag, 20 juni 2010.
Zaterdag, 19 juni 2010.
Vrijdag, 18 juni 2010.
Donderdag, 17 juni 2010.
Woensdag 16 juni 2010.
Dinsdag, 15 juni 2010.
Maandag, 14 juni 2010.
Zondag, 13 juni 2010.
Zaterdag, 12 juni 2010.
Vrijdag, 11 juni 2010
Donderdag, 10 juni 2010
►
juni
(8)
►
mei
(33)
►
april
(15)
Over mij
emsland-life
1 april 2008 ben ik in de VUT gegaan. ik heb nu dus tijd om mijn belevenissen op papier te zetten. Ik hoop dat dit een prettige tijdsbesteding wordt
Mijn volledige profiel tonen
ik heb nog een heerlijk recept met eend....voer m maar goed vet haha
BeantwoordenVerwijderen