zaterdag 24 juli 2010

Zaterdag, 3 juli 2010.

Circa 10% van de egel populatie is slachtoffer van het verkeer.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Je foto-reportage vanaf 26 juni heeft wel een trieste trend.
    Gelukkig eerst een vrolijke boodschap over je overdadige en overheerlijke kersenoogst en je aardappellandje is ook leuk, maar de rest stemt me toch enigszins droevig.

    Dat nieuwe stervormige natuurverschijnsel vind ik trouwens wel heel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen