zaterdag 3 juli 2010

Zondag, 13 juni 2010.

Spargel/asperges zum sattessen met dee buurtjes Manny (Manfred) und Lizzy. Het was overheerlijk.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten