Het jaarlijkse uitstapje van de meisjes en jongens senioren - waar ik nu ook toe behoor - begon met een bezoek aan het Heimathaus in Oberlangen. Als welkom natuurlijk enige alcoholica. Dit keer een soort boerenjongens.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Geen opmerkingen:
Een reactie posten