zaterdag 24 juli 2010

Vrijdag, 2 juli 2010.

Deze foto doet mij denken aan Sylvain Poons.








Zuiderzee ballade: `k zie aan de horizon geen schepen meer.
en
ruist nu een halmenzee, de oogst is rijp.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten