zaterdag 3 juli 2010

Dinsdag, 15 juni 2010.

De jaarlijkse Fahr-rad-tour van ons St. Vitus-chor ging dit jaar naar Fresenburg/Duthe. Voor de oudjes ging Hermann met trekker en wagen ook weer mee. Een geluk voor mij want ik kreeg ein Platten/ lekke band en mocht op de bok plaatsnemen.
Posted by Picasa

1 opmerking: