Je foto-reportage vanaf 26 juni heeft wel een trieste trend. Gelukkig eerst een vrolijke boodschap over je overdadige en overheerlijke kersenoogst en je aardappellandje is ook leuk, maar de rest stemt me toch enigszins droevig.
Dat nieuwe stervormige natuurverschijnsel vind ik trouwens wel heel interessant!
Je foto-reportage vanaf 26 juni heeft wel een trieste trend.
BeantwoordenVerwijderenGelukkig eerst een vrolijke boodschap over je overdadige en overheerlijke kersenoogst en je aardappellandje is ook leuk, maar de rest stemt me toch enigszins droevig.
Dat nieuwe stervormige natuurverschijnsel vind ik trouwens wel heel interessant!