maandag 24 mei 2010

Dinsdag, 18 mei 2010

Een maand geleden ook een foto van mijn groente/fruittuin genomen.
Zie het verschil.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de vorige foto van je tuin even opgezocht en inderdaad is alles enorm gegroeid.
    Volgens mij ben jij wel een echte tuinman; ik zie tenminste zoveel items langskomen die met tuinieren te maken hebben. Het is ook een mooie en vruchtbare bezigheid!
    Eten de Duitse vogeltjes ook de bessen van je struiken als ze de kans krijgen of zijn die wat minder brutaal dan de Nederlandse vogeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De duitse vogeltjes kunnen er ook wat van. Ik heb over de aardbeien een net gespannen. Het is vooral de merel die veel schade toebrengt. Ze vreten niet de hele aardbei op maar pikken eraan en gaan dan naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen