zaterdag 15 mei 2010

Donderdag 6 mei 2010

`Ons`windmolenpark - ruim 40 stuks - levert te weinig stroom. De oplossing is er al. De wieken worden verlengd.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten