dinsdag 25 mei 2010

woensdag, 19 mei 2010

Edelgard, zoals deze dame heet, kom ik regelmatig tegen bij mijn dagelijkse wandeling.
Altijd goedlachs.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten