zaterdag 15 mei 2010

Zaterdag, 15 mei 2010

Zaterdag lijkt het bij ons in het dorp op Staphorst. Iedereen is druk bezig in de tuin en maakt de buitenboel netjes. Het tuinafval gaat naar de Muehl en tegen 16.00 uur heeft iedereen de boel aan kant. Feierabend.

Dit is dan zo`n beetje het eindresultaat.
Alleen jammer dat het nog steeds bewolkt is.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten