maandag 31 mei 2010

Zondag, 30 mei 2010

Natuurfotograaf is niet mijn ding. Heb voor deze foto ruim een uur stilgestaan met het foto-toestel in aanslag. Het ronde gat is de toegang tot een spechten-nest.












Voor mensen die denken dat ik een uur stilsta om een boom te fotograferen........kijk nog eens goed.Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten