Natuurfotograaf is niet mijn ding. Heb voor deze foto ruim een uur stilgestaan met het foto-toestel in aanslag. Het ronde gat is de toegang tot een spechten-nest.Voor mensen die denken dat ik een uur stilsta om een boom te fotograferen........kijk nog eens goed.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten