donderdag 27 mei 2010

Woensdag, 26 mei 2010

Pa en moe koolmees zijn er druk mee. Een nest vol jonge meesjes vergen het uitertste. Gelukkig staat/ligt en hangt het voer direkt bij de buren. Zelfs gisteren zag ik Janny nog nieuwe vetballen ophangen. Dat scheelt toch aanmerkelijk in het aantal vlieguren.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Leuk hè, die koolmeesjes.
    Wij zeggen altijd dat we blij zijn dat wij onze kinderen toch iets makkelijker konden voeden.
    Bij ons zijn ze van de week uitgevlogen. Jammer genoeg hebben we daar niets van gemerkt, alleen was het ineens zo stil in het nestkastje en zagen we pa en ma koolmees niet meer af en aan vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen