zaterdag 15 mei 2010

Donderdag, 13 mei 2010.


Vandaag zouden we met ons St. Vituschor naar Dresden vertrekken voor een 4 daags bezoek.
Deze prachtige Frauenkirche had ik zeker willen bezoeken.
Helaas ging de reis niet door.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Wilden ze jullie niet zien in Dresden, zongen jullie te vals of ging de reis om andere redenen niet door?
    Nu zal er niks anders opzitten dan dat je er een privé-reis van maakt als je die prachtige kerk wilt bewonderen.
    Je hebt zo in elk geval een doel voor een tochtje.

    BeantwoordenVerwijderen