zaterdag 15 mei 2010

Dinsdag, 11 mei 2010.

Nog even wat groenten gezaaid in de volle grond, die nat en koud was.
Wortelen-fly-away. moet je nemen zei de verkoper. Dan heb je geen last van de wortelvlieg. Trouwens,wist niet dat die bestond.
By the way, waarom moet dat `fly away `nu weer in het engels?
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Misschien zijn het vliegjes van over Het Kanaal?
    Die verstaan je natuurlijk niet als je zegt: vlieg op!
    Ik heb trouwens ook nog nooit van de wortelvlieg gehoord. Maar dat zegt weinig, want ik ben geen tuinierster.
    Ik houd van veel groenten, maar heb liever dat iemand anders ze voor me kweekt. Ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan zwarte nagelranden.
    Ik hoop dat je bietjes, prei en wortelen voorspoedig opgroeien.

    BeantwoordenVerwijderen