zondag 2 mei 2010

koninginnedag 2010

` Onze`egel is uitgeslapen. Na een dutje van 5 maanden mag dat ook wel.
Je zou er jaloers op worden



















Het was bepaald geen koninginnedag weer.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat hij een dakje boven zijn hoofd heeft (of is het een zij?).

    Ik denk dat je vandaag niet meer hoeft te sproeien of is er bij jullie niet zoveel water gevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Bedankt voor uw reactie bij mijn blog. Ik heb geleisuiker gebruikt (voor half zoet jam).
    Dat bindt beter denk ik dan gewone suiker.

    Wat een prachtige egel heb je op de foto gekregen! Mooi hoor.

    Goed weekend alvast,

    BeantwoordenVerwijderen