maandag 17 mei 2010

Maandag, 17 mei 2010.

Rabarber voor het eerst dit jaar uit eigen tuin. Het smaakte weer voortreffelijk.

1 opmerking:

  1. Elke keer als ik je foto-van-de-dag bekijk loopt het water me uit de mond en dat is slecht voor mijn toetsenbord!
    Wij maken altijd jam van de rabarber met een klein vleugje gember erdoor. Heerlijk!
    Of met vanillevla, ook verrukkelijk.

    Hoe is het, komen je worteltjes en bietjes al op?

    BeantwoordenVerwijderen