dinsdag 25 mei 2010

Maandag, 24 mei 2010

Als blogger van: foto van de dag, mag deze niet ontbreken.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Allemaal bloemetjes uit eigen tuin?

    Zoals je zelf eerder deze week al zegt: onkruid is vaak ook heel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze bloemetjes heb ik op mijn dagelijkse wandeling door het bos en langs de Baggersee gezien.Ik kan natuurlijk niet achter blijven als iedereen bloemen op zijn/haar blog zet.

    BeantwoordenVerwijderen