zondag 16 mei 2010

Zondag, 16 mei 2010

De eerste keer dit jaar en ze waren weer heerlijk. Jammer dat het in de namiddag koeler werd. De bedoeling was om buiten te eten. Jammer dan.





















Droog, regelmatig zon. Temp. 15 gr C.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Als je buiten wilt eten moet je dat in deze tijd van het jaar ook 's middags doen.
    Ik houd trouwens niet van buiten eten. Ik vind vliegen in de soep vies!
    Waren dit Hollandse asperges of worden ze in Duitsland ook geteeld? Wij hebben ze ook al verschillende keren gegeten. Overheerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip om smiddags te eten. Een beetje moeilijk als Janny - zoals vandaag - tot 16.00 moet werken.
    Dit waren net nog nederlandse asperges uit Ter Apel. De akker van deze teler ligt tegen de duitse grens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo niet buiten eten??? Jij bent toch de man van. Het is nooit verkeerd weer! Maar wel verkeerde kleding. Een trui exstra en het is goed te doen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen