skip to main
|
skip to sidebar
foto-van-de-dag
maandag 31 mei 2010
Dinsdag, 1 juni 2010.
Het huurcontract met de familie Wesp is ontbonden. Ze moeten op zoek naar een ander onderkomen
`Als het regent in Mei is April voorbij`,
luidt een oude weerspreuk Wij waren maar wat blij dat het de laatste twee dagen van Mei regende.
1 opmerking:
Mawilma
12 juni 2010 om 08:40
Wat zielig voor ze.
Hebben ze geen recht op huurbescherming?
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2010
(80)
►
juli
(24)
►
juni
(8)
▼
mei
(33)
Dinsdag, 1 juni 2010.
Maandag, 31 mei 2010.
Zondag, 30 mei 2010
Zaterdag, 29 mei 2010
Vrijdag, 28 mei 2010
Donderdag, 27 mei 2010
Woensdag, 26 mei 2010
Dinsdag, 25 mei 2010
Maandag, 24 mei 2010
Zondag, 23 mei 2010
Zaterdag, 22 mei 2010
Vrijdag, 21 mei 2010.
Donderdag, 20 mei 2010
woensdag, 19 mei 2010
Dinsdag, 18 mei 2010
Maandag, 17 mei 2010.
Zondag, 16 mei 2010
Zaterdag, 15 mei 2010
Vrijdag, 14 mei 2010.
Donderdag, 13 mei 2010.
Woensdag, 12 mei 2010
Dinsdag, 11 mei 2010.
Maandag, 10 mei 2010
Moederdag 2010
Zaterdag, 8 mei 2010.
Vrijdag, 7 mei 2010.
Donderdag 6 mei 2010
Bevrijdingsdag 2010
Dodenherdenking 2010
Maandag, 3 mei 2010
Zondag, 2 mei 2010
Zaterdag 1 mei 2010
koninginnedag 2010
►
april
(15)
Over mij
emsland-life
1 april 2008 ben ik in de VUT gegaan. ik heb nu dus tijd om mijn belevenissen op papier te zetten. Ik hoop dat dit een prettige tijdsbesteding wordt
Mijn volledige profiel tonen
Wat zielig voor ze.
BeantwoordenVerwijderenHebben ze geen recht op huurbescherming?